Vännen vart är din känsla?

Ligger här i Trandum, klockan har precis slagit 22:53 och jag har jobbat allt för mycket 
Kollar facebook där alla skriver
FREDAGSMYS
UTGÅNG
PARTY

jag vill också ha fredagsparty med mysutgång 

Men istället får jag lyxa till det med kaffe i duschen 
en påse med de vedervärdigaste chipsen jag kommit över här i mitt liv 
SALT OCH VINÄGER?! what the fuck is this shit x( 
Sura chips kan man faktiskt kasta åt lejonen 


Medans påsen ligger brevid mig, skriker efter min uppmärksamhet och sammlar damm så försöker jag svara på några frågor som ibland kan vara svåra att få ett uppriktigt svar på 
-Va fan gör jag här 
-vad vill jag
-vad vill dom 
-varför är inte jag med dom
-VART ÄR MITT KÖRKORT!


Nej men jobb är jobb, och jag ''behöver'' pengarna :3 
Jobbat 60 timmar hittills och ska jobba yttligare 22 innan måndags solen kastar sina strålar över norge och dess berg 
*Slänger upp random-pics från jobbet nu*



illustrationen säger tydligt -INGA KNIVAR- 
Men det var en sån där ''breaking the law onsdag'' så jag gjorde vad som skulle göras!
FTP mothafucka


På lagret finns det gott om dålig humor
Som här när vi fick ett par skor och relaterade det till alkohol och vissa hembrännare 
Tyckte det lät som en drink som faktiskt kan hamna på dejes kvarterskrogs meny inom kort 

Ville bara lägga upp bilder så ni inte drunkar bland all text 
FAN NI ÄR JU SOM LÅGSTADIEELEVER!
Läser inget såvida det inte innehåller några sorts bilder eller teckningar 

fu och godnatt<3



Kommentarer
Postat av: Jenny penny

salt och vinäger duger i pissväder

2012-09-21 @ 23:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0