Ställer mig på tå i folkmassan

Ska försöka och skriva av mig mer på blogg än på våran bättre och allt för avslöjande hälft, Facebook 
Varför ens fläka ut sig så mycket som vi gör 
Visst det är ju ganska shysst att faktiskt se vad ens förgångna vänner har för sig nu denna sensommar 
Men jag börjar känna mig lite smutsig som så gärna vill att ALLA ska veta vad jag gör om dagarna 
Jag skiter tot i vad vissa gör, och varför ska vissa då bry sig det minsta om vad jag gör 
Och ni som känner mig, Tack ni är allt för goa som står ut med en sån överenergisk och motströmsgående själ som Moi (french laughter) 

vill bara få ner det jag skriver här så att jag senare fram i tiden kan sätta mig ner, ta en kopp kaffe en mörk dag och bara minnas tillbaka bland bilder, felstavningar och en annan kommentar som då lös upp min tillvaro 
Så nu tänker jag bara få ner min ömma bakdel svart på vit här :)

Jag var full. 
En telefon låg och tjöt likt en fågelunge ensam i sitt bo 
Men med den dåliga motoriken som medföljer alkoholintag så var mitt grepp altt för slapt 
Så telefonen skar igenom luften, pang på balkongen under och spred sina delar kors och tvärs över gatan 
Kände att det var inte mer än rätt att faktiskt få tillbaka telefonen till sin rättmätiga ägare 
Men efter några minuters planerade så såg jag ingen annan utväg än att faktiskt ta mitt alkoholpåverkade arsle upp på balkongen och med alla medel få ner den från helvetesburen inred med mörkoljade trästolar och smaklösa krukväxter
Någon loska lämnade mina läppar och satte sig i nävarna 

''Jag ska upp''
Och med ett fast grepp och och spända lårmuskler tog jag mig upp via ett stuprör 
Hoppade in på balkongen från ett tag beläget någon meter ifrån det vitlakerade staket och tog mig faktiskt in
Mobilen for till baken i ren stress då jag hörde en röst inte långt ifrån mig 
Så jag tog tillfället i akt att slänga mig över staket för en minuts hänging medans jag planerade min ladning 
Men loskan i mina nävar hade inte torkat, och då jag inte ville bli påkommen som någon sorts inbrottstjuv så gick ju hjärtat någar beats högre då jag faktiskt hade smygit in på någons ''tomt'' 
Så med svett och saliv i handflatan så hann jag inte göra mig redo för landning innan fästet i mina händer försvann och jag for till backen lika fort som telefonen 
Men fallet dämpades allvarligt att en damcykel av märket DBS och den fick då ta emot mig medan jag handlöst föll 
Men med röven först susandes ner från balkongen så slutade det inte med något annat än en skapligt blodig stjärt, ett hjärt-format sår på sidan av min hand. 
''Men jag har iallfall gjort rätt för mig'' 

FUCKDAT va långt det blev, och nu vet ni varför jag haltar om ni inom en snar framtid ser mig, och som jag förklarat så många gånger förr, jag är inte homosexuel 
Så koka inte ihop några bögiga tankar när ni ser mig med handen kring fisringen och kvider ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0