Snyter det jag kan och sjunger det jag orkar

Onsdagen den 26 alltså? 
Jag ligger nu i leos säng med både pyjamasbyxor ett par handmade raggsockor och en frisyr som står åt alla väderstreck 
Får nu tid till att reflektera över mig själv och min livsstil, om jag nu äger någon sån 
Vill ha en bok att skriva lite i 
Så fort jag sätter mig framför bloggen så blir jag så inskjutsad och stressad 
-skriv si, skriv så 
-tillfredställ honom, få henne att le
-gör inte fel!


Men jag är jag, killen utan någon som helst dröm, killen som tar 200 meter i taget och bygger upp sina egna små hinder för att känna någon sorts övervinnande 
gör saker folk säger att jag inte borde, 
struntar i saker folk ibland vill att jag ska göra (rebelljävel) 
Men det känns så skönt att kunna göra lite som man vill utan att jaga efter någon sorts bekräftelse eller positiv feedback 
Skriver i en helt värdelös blogg, om helt värdelösa saker som i sin tur kommer bli till något guldvärt 
Och det är inte ert guld, hennes guld eller hans guld 
Det är mitt lilla valv som jag kan öppna när som helst och titta på när tackorna blir fler och fler då man åldras och minnet blir svagare och svagare 
Och jag skriver ju inte heller om något särkilt, utan detta är mer som stödord så jag senare kan koppla ihop till en intresant historia och gå mer på känsla än motiv 

ääh fuckit jag är ju killen som trivs bäst på brädor, med eller utan hjul
killen som ler lika stort så fort den första snön lagt sig 
Han som faktiskt kan se något mysigt i en storm 

Men vem delar då dessa tankar med mig? 
Jag kan inte vara den enda här som gör lite som jag vill, den enda som faktiskt går ut i regnet för att bli blöt om kinderna utan att fälla en tår 
som hellre vill göra de där små banala sysslorna än att resa jorden runt 
Åka buss bara för att sitta ner och veta att någongång kommer man fram 
Åker tåg för att ta sig lite längre 
öppnar kinderägg i hopp om den största överaskingen :)

Jag är jag 
och det jaget jag är älskar folket i min omgivning, älskar det folk ger mig 
Minnen och känslor 
nu är allt för goa

få mitt kaffe smaka mörkare och gör mitt godis sötare gott folk<3

trots förkyllning och överpresterade bihålor så ler jag än




Kommentarer
Postat av: Mliiiiiiiii

Alltså, du skriver så himla finurligt och kopplar ihop saker. Gillar att läsa din blogg ^^

Svar: tack mlisnellt sagt hörruduhörrudu :3
David Moberg

2012-09-26 @ 18:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0