Snart brinner bläcket

Oh-lala 
ska försöka så gott jag kan att ta mig till deje denna helg och klampa in på Redneck för att få ner mina ''skumma'' ideér under mitt skin 
Dessa jävla förbannade flygfän som jag i år och dar har tjatat om men inte blivit något p.g.a min ''kreativa'' sida är nu över 
då jag en kväll i juli träffade en tjej som varken pratade som mig eller såg ut som mig 
Men hennes färdiheter med pennor fick mig nästan att trilla av min sketna och öldoftande solstol 
hon kunde då måla 
och när festivalen var lika slut som både ölen och mina förmåga att tala så fick man ju leta upp denna lilla dam 
Men hon var före mig och därmed var det inte svårare än att klicka acceptera 

Och nu med lite tid och borttappad kontakt så har hon faktiskt skissat något liknade som ska då sitta över mitt hårda bröst 
bara att springa in och slipa till den lite och försöka snika åt sig en tid i stolen där svetten runnit och tårar fallit så många gånger
Och det är inte den berömda gynekologstolen jag pratar om silly!
Tack<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0