6 dagar kvar till spanien då

Jodå jag ska faktiskt för första gången i mitt liv sätta mig i ett plan, gå ur ett plan och ströva omkring utanför nordens gränser :)
Det är så att jag och leo drar iväg till Magaluf nu på tisdag för en veckas semester om man så ska kalla det
så flyg och hotell är väll mer eller mindre bokat nu då.
Så denna helg går åt lite shoping och packing utan dess like, och va fan? jag har ju aldrig varit utomlands så vad ska man ens ha med sig mer än en tandborste och några kallsonger? 

ja jag ska väll inte dyka ner allt för mycket med Magaluf resan, blir nog bredare update om det senare för just nu sitter jag här i 27 gradigt väder och jobbar intesivt på brännan. Är nämligen sjuk idag efter ett alkoholpåverkat bad i lördags -.-
så mellan snytningar och harklingar så känner jag hur solen bränner och gnider sig mot mitt mjölbleka bröst 
Väntar bara på att leo kommer hem som tillskilnad mot mig drog iväg och jobbade ^^
Grill och go sol är nog vad kvällen bjuder på, och jag ska försöka friskna till nu så att man iallafall kan få nån mer jobbdag innan vi sätter oss på planet ;) 

SOLITRANDUMUTANMELLANSLAG! 

Nu får jag rycka upp mig ur solträsket och göra något vettigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0