påskplanage!

Ja påsken närmar sig ju och med en 5-dagars ledighet kan jag ju faktsikt försöka planera för en gång skull -.-
så planer är väll dem att faktiskt försöka ta sig hem innan 10 på onsdag för att sen entra värmland och vägarna hemmåt, 
men just på onsdag och torsdag blir det lungt, inget ni behöver veta (seriöst nothing special) 
men både fredag och lördag får man nog slå på lite större än de tidigare helgerna. 
Att faktiskt försöka styra upp någon sorts tillställning hemma i deje vore väll alldeles upperligt tycker både jag och leo.
Men då måste man luska ut hur man får ut fyra av mina familje medlemmar i circus 18 timmar. 
sååå inget är hugget i sten mer än att påskhelgen inte kommer vara nådig ._.'' 
sen drar man väll vidare till den svenska björnstammen under lördagen och jag förväntar mig väll sammla jävla tryck och saknad av space som vanligt då man rör sig mot nöjesfabriken en lördag -.-
hoppas fan bara att de lyckas hitta någon sorts nyckel som faktiskt kan öppna alla utrymmen så man slipper stå i örat på någon felplacerad person....eller så kan de bara riva 2 väggar



schweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0