Naket!

NEJ jag trivs bäst med kläderna på(eller? :3) 
men jag sitter väll nu här i sängen och väntar in J.Blund och i väntan på honom så skummar jag igenom mängder med tattoos och blir så förpillande sugen på att klä kroppen med bläck
och när jag tittar ner på min kropp och ser den svensk brända bringan, de facebook bleka underarmana och den raggarsträngd beklädda magen så känner jag mig faktiskt naken
Och jag tänker ju aldrig på världskartan sätta min fot på en norsk studio PERIOD!

Något i den där stilen ska ju klä ett par svalors sköra huvuden när jag väl får tid :3

yeye 
dagen idag då?!
Jo den har ju rullat på as usual, 12 timmars passen börjar bli lika aldagliga som foppatofflor i juli
Ädam sköter sig bra, förser oss grabbar med kaffe och en del skratt då hans brist på fotbollskänsla
''i know that feeling bro''
och nu är det ju inte långt kvar till fredag heller 3/5 delar är ju avklarade så nu köttar vi allt på de sista dagarna här nu så ska vi väll försöka göra oss redo för Putte i Parken också ;)

Nu kör jag tandborsten i gommen och säger godnatt
Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0