from spain to wermland

Inleder detta inlägg såhär
Magaluf är för suddigt
Mycket dålig mat, för lite fin sprit och medium mycket med sol 
DET är vad jag har att säga om Magaluf (somnade även i hallen utanför rummet också)

Men det senaste är väll mer värt att nämna då mina Föräldrar ÄNLIGEN gift sig!
fan, men den som väntar på något gott väntar ALLTID för länge 

Och vilket bröllop det var, inte sådär pampigt och klassiskt.
Utan mer sådär kärleksfullt, värmländskt och avslappnat
Mycket trevligt folk och god sommarrik mat (även någon droppe sprit och ett fyrhjulsdrivet fordon)


Give em' a big ol' HOAH efter 22 år fast svettsade i varandra<3


Tack alla för denna dag, ni gjorde allt så underbart
vet inte riktigt mer vad jag ska skriva
Insett att jag slutat skriva om hur allt går omkring i mitt huvud
allt har varit så ytligt den senaste tiden. Ingen direkt tid att tänka klart

nej fu nu blev allt grötigt och det enda jag vill göra nu är att sova 
kör 12 timmars pass hela vecka nu tror jag 
G-Night and stay tight<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0