Produktiv pojk belönas!

Nej som sagt så är jag fortfarande fast här i norge mellan den gula Flyktingförläggningen och någon militärbas
och när man trodde att det var som mörkast så insåg jag att jag faktiskt hade jobbat de 2 senaste veckorna här i jessheim och då drog jag fort upp kalkylatorn som vi alla nån gång i månaden använder för lathets skull 
och de siffror som stod där fick mig att le en skvätt och bestämde mig då att faktiskt investera i ett helt nytt setup såhär kring vinter tid
Och kundvangen slutade såhär

-Snowboard
-Bindningar
-Jacka
-sjal fan

Riktigt gött att kunna skicka iväg den orden utan att känna sig allt för fattig efter en tur upp till postens service ställe ;)


Nu blire Death Note med Leo tapir!
G-night n stay tight<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0