Kökshoran for president!

Hejhallåtja!
Blev mig ett jävligt sent inlägg idag, och jag tänker inte myta upp något om att jag har haft mycket att göra idag. 
För det har jag inte ^^
Men det är väll mer struktur som börjar växa i mig då jag nu som cetrifierad kökshora står framför spisen och disken större delen av tiden här i vårt grannland.
But hey! jag trivs, tycker det är kul att ta upp efter folk och göra dem nöjda!
Skulle vara en väldigt bra mor och ja...ni vet ''hon som säljer *** ''
Alla verkar nöjda med det jag gör iaf, så varför sluta ;)

Men bortom stek-os och diskmedel så har jag fått The sims 3 att funka som det ska.
OCH NEJ! jag är inte bög eller fjolla som spelar annat än skjut och slakt spel. 
Tycker om att skapa bara, och jävlas med folk som inte kommer åt mig :3

Och det där med jobbsökandet börjar ju ge utdelning också!
Fick höra från mina roomies att Anders på ''Back-up'' söker sånna som mig, och då menar jag servitörer och inte skejtare/rockare/simsare/kökshora eller annat som relaterar till mig. 
Så det enda som fattas nu är ett värdigt boende, bortom barrskog och flyktingförläggningar ^^
De sa ju även att jag kunde flytta ihop med två flickor som jobbar där jag förmodligen kommer få anställning. 
Och då får det vara allt annat än tjocka kåta ''jenter'' som suktar efter annat än just norsk dricks



Och så här på de sega små natt timmarna bjuder jag på en låt
av nytt band från ett gammalt band som gett mig både erektioner och rysningar
Jag ger er!
THE LEFT RIGHTS - WHITE!


Kökshoran over n out <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0