20 år i norge? huh

Denna dagen har inte bjudit på annat än massa disk och goda fiskpinnar i repris ;)
Anton och leo ringde moi kring åtta tiden då jag stod och köket och gjorde iordning en god kopp kaffe då de säger att jag måste klä på mig och ta med deras skor ut, för att det kommer om 10 min
Så vattnet stod och kokade lätt, jag stod bara i mjukisbyxor och ville avnjuta en ciggaret här i det stilla
Men ICKE!!
utan jag fick hoppa i ett par tighta jeans som får min stjärt att sen ''fresh'' ut och trä på mig på skinnpajen för att med både 2par skor, en kopp kaffe och en cigg i mungipan gå ut i kylan och invänta den mytomsbunda ford mondeon som inom 10 min skulle rulla upp bland snö och barr

Så jag satte mig i bilen och fick reda på att vi skulle bege oss till flygplatsen Gardemoen (tror det heter så) då leo var tvungen att göra ett bankärende, och då kommer ju frågan. va fan skulle jag med?!?!?!
Men det är väll bara så att jag är underbart sällskap ^^
Så när jag för första gången i hela mitt liv satte min fot på en flygplats tog det inte lång stund innan vi var därifrån
och då på hemvägen fick höra ett par ord som sakta och försiktigt gled ur leos mun
''Vi måste nog jobba helg''
Och som jag i ett tidigare inlägg konstaterade att jag saknar både körkort och motor-skills
får jag förmodligen stanna här en över helgen då min 20 års dag äger rum.
och om inte det vore nog så jobbar dom ju även måndag till fredag så jag kommer inte hem förens lördag NÄSTA VECKA!!!

ack ve, ack ve
får väll bara hoppas på jobb nu inom 4 dagar så jag slipper sitta här och bara mögla som det djur jag är -.-



fan också :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0