snart bär det av.

Jorå likt alla de andra veckorna jag genomgått här i grannlandet så försvann denna vecka lika snabbt och otippat. 
Men denna helgen kommer jag inte hem guys.
Nu på Imorgon drar vi på XXL iväg för en helg i hemsedalen som ett litet energitillskott för att orka jobba kvar på lagret ;)
Så klockan femton drar vi imorn!
En full buss med en hel del öl och ännu mer grabbar :o
jag har aningar om att någon kommer somna i en snöhög, några kommer gå berzerk på stugorna och anton ska väll säkert sitta och tjata om rally med nån blond flicka,

Så vi får väll börja packa, tvätta och packa ännu mer SNARAST!
fan golvet har ju blivit som en vågrät garderob här hemma :o
ingenting ligger i lådor eller väskor.
Helt utspritt som glitter på en pridefestival ^^




Och dagen här var som gårdagen. 
chill. 
fan tror jag bara packade 3 av 8 timmar idag :o 
helt dött med orders och jobb. 
Satt för mestadels och lärde mig norska av en man skrämmande likt Gunde Svan ^^
Chill em' out säger jag bara
Bai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0