Sångtexter på facebook? pff

Yttligare en dag där man bara behöver jobba 8 timmar istället för kolasega 12 som man vanligtvis gör. 
känns sweet att kunna komma hem till sitt lilla rum och faktiskt hinna bli uttråkad innan kudden skriker efter en som en allt för alkoholpåverkad tjej, fan va gött!
Och nej jag tänker väll inte riktigt säga vad min dag har innehållit, utan ni vet ju redan att jag jobbar, och sover. 
Men sen var det väll det också att det inte har hänt NÅNTING allvarligt, roligt eller oroligt. but still, klockan är ju bara 17:23, man får väll hålla ögonen öppna efter händelserika ting här i Trandum ;D

Men en sak är väll lite som skrivet i granit, att jag och leo går in i dag 2 av en mer social och disciplinerad träningsstreak! och med det sagt att vi uppfyller våra åtagande och handlar i enlighet med våran föreställning, vad det nu betyder :s
Känner sig dock lite mör och seg efter gårdagen, men men, ni vet vad dom säger där nere i Amerika
No pain no gain, 
(eller var det your pain my gain?)

OCH NU ÖVER TILL EN TANKESTÄLLERA ELLER HATING!
varför skriver folk låttexter på facebook?
i mean, jaja vi vet att du kanske inte mår så bra idag, men tro inte att en vers från nirvanas gammla låtar får oss att du mår bättre. 
Ni är sånna som inte vill/kan/får uppdatera om era missärer och eländen, och gör det då kanske lite mer gråskaligt genom att lägga ut en lite allt för deppig text som en man nere i Florida har skrivit. 
Och nu hänger jag ju inte ut ALLA som lägger upp texter av stonesour, gaga eller någon annan artist med låttexter som är värt att lyssna två gånger på, 
Men som sagt att höra försvaret '' Det är en bra låt juuuueuueiagfn vaifuubgdsfgdasf'' 
är väll inte riktigt good enough
Lilla gumman, din ångest tränger faktiskt igenom alla rim. 

Nu lät jag ju som världens hater eller värre. en tjock femenist som alltid får sitta själv på alla hjärtans dag :o 
Nej but still, Ni vet väll hur jag känner för folk som vill få deras problem postade på billboards för att känna av sin egen existens, att få 12 kommentar fyllda med hjärtan, ledsna smileys och meningslösa meningar såsom 
''finns här'' 
''älskar dig''
''sqywyeftrtbhnjdfkla13''

sry..
Nej nu får jag ge mig innan jag skriver en tjockare barnbok :|
Men jag hinner åtminstone dela Axls låt här på bloggen, 
Dags att han får den uppmärksamhet som en 19 årig far förtjänar, 
I give u 
Akillez - I dont even need your love (21g) 


Kommentarer
Postat av: Anna-Zofia

Asså varje gång jag lägger ut låttexter så är det för att jag menar varenda ord i den texten, eller att varenda ord i texten passar in på hur jag tänker och känner i nuet, eller vill säga till någon. ALLTID när jag lägger ut en låttext så menar jag vartenda ord, annars skiter jag i att lägga upp dom om dom bara låter "bra" eller "snyggt skrivet" etc. :)

2012-02-08 @ 19:22:36
URL: http://fuckingsatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0