jag är bög, jag tänder bara på tjejer!

Det rubriken säger vad något som sas i lördags kväll, och det har väll säkert någon annan stackare där ute hört också då vassa tjejer inte vill ha med en att göra. 
Men att jag fick stå i räckviden och både höra orden flyta ur hennes mun och beskåda reaktionen på killen som fick meningen över sig. 
First class säger jag bara 

Men med vidare in zooming på lördagen så spenderade jag de första vakna timmarna i dejes fjäll. 
Eller snöhög...
cirkus 4 timmar med bakvärk och ett jävligt underkylt väder :o 
Trots att jag stönade söndagen innan att jag inte skulle ut och förvärra mig och min bakdel på minst 4 veckor så gick jag emot mitt ''statement'' (stavade jag säkert fel)
Men från att ha hyperventilerat i en backe i början utav Lördagen så bjöd de senare timmarna på en del öl och shot, 
några dryyyyga pratstunder och hesröst.
Och ja. tjejen med vass lesbisk attityd också ;D

Och för att förlänga detta inlägg så går jag ut med att jag vaknade i en ''mysig'' etta på färjestad för att senare jävligt raskt börja traska mot rud i vrölvind och snöstorm för att kolla om anton fått sig någon sömn. 
Och som en gråsten plaskande ner i ett vattendrag så dök jag ner i hans säng för att dela söndagsångest och pizza innan man drog iväg till norge igen. 

Fick ju med oss en fet och god 46'' philips som en produkt att vårat slit och stånk här i norge. 
life is good :3
Så nu sitter jag och leo och ser på Adventure time i full hd med massa färger och hör hur en röst vädligt likt Charlie sheen skriker ''DUUUDE CANT HANDLE IT!''



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0