Ådrorna expanderar, pulsen ökar och svetten rinner

-FAN va gött det är att träna, ska fan börja med detta mer seriöst nu fuck yeah!
*22 timmar senare*
-mrrröööl träningsvärk, mör och otaggad på livet som atlet. 

Ni vet hur det känns..

Nej men iallafall, körde ett pass med mah roomie, Leo och till min förvåning så var det jävligt gött att känna plusen slå mer än när man sitter och glor på en dålig skräckrulle från 79.
Så jag har väll insett att norge har mer att erbjuda än jobb, man kan ju faktiskt ta in på ett norskt gym och börja forma kroppen som man så jävla länge velat och tjatat om. 
geez
Är ganska less på att vara tunn och nudelliknande i kroppen. 
Fan alla gymmar ju nu förtiden, folk ser ju muskler mer som en shysst accesoar än en sund livsstil. 

Så nu blir det changes ska jeg säga er. 
jag ska kunna brottas med lejon, fälla poliser och lyfta bussar innan sommaren är slut så de så!
Känns dock lite far away när man står brevid hulkens halvbror och försöker lyfta ett par flugvikter .__.

nej nu är jag ren och luktar förpillande gott så jag borde nu krypa upp i sängen och vänta i helgen :3 
Pussel på er<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

bra david träna på! /emil

2012-02-15 @ 22:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0