4 veckor och en plats på gästlistan

Jag stod och tömde blåsan och insåg då att jag faktiskt har varit här i norge i en hel månad nu. 
Va fan? det är ju 31 dagar
4 lördagar, lika många söndag DERP
Men fan det säger jag er. tiden bara flyger förbi med brutal acceleration, ingen hinner med nått. ingen minns vad
Och alla bara fortsätter deras liv och samma säkra rutiner. 
Även jag....

Ääh fuckit nu ska vi le och va glada :D
Måste ju bara säga att detta är väll en av de bättre dagarna här i jessheim 
For the first!
vi har ÄNTLIGEN kommit ifatt med beställningarna, mitt skattekort trillade ner i den gröna och kalla brevlådan utanför dörren. 
Och så vann jag ju även R&F tävlingen nöjesfabriken slängde upp för ett par dagar sen. 
Och jag måste ju bara säga att jag blev ganska förvånad då jag varken var inställd på att dra mig dit, eller visste riktigt vilka dom var?
ganska flyt man har va :3

Så nu sjunger det två flickor i vårt rum via laptop, grabbarna spelar NHL och jag....ja jag bloggar ser ni väll >:c
har varit som en fet jävla blessing att få sluta fyra hela denna vecka. 
dagarna innehåller ju mer än just bara massa tejp, kartonger och norrmän. 
Nu hinner jag ju blogga, städa, träna och bara va. 

Fredag imorgon va? 
jorå, den är väll fylld med stress likt en kalkon på det amerikanska julbordet.
jobb, värmland, systemet, hem, dusch, karlstad, slippa stå i kö och till slut så sluter man väll ögonen för att falla in i en alkoholpåverkad sömn med snevridna drömmar och förhoppningsvis inga otippade väckningar :s

Borde sy en säl...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0