ofrivilligt vit helg :3

jodå vi stannade allt kvar här i norge denna helt för att tjäna lite mer deg (får man säga deg?) och att sitta på facebook och ständigt bli påmind om att det var lördag gjorde väll inte helgen bättre. 
enda trösten är väll lite mer muny och tvådagars burgerking.
börjar fan lägga på mig några kilon nu alltså
Mina revben försvinner och likaså min kondis .__. 
får nog göra som leo och börja springa omkring lite här bland träden och männen i grönt kanske
Sluta röka och droppa sockret helt 

heh....aprilapril va? xD

TOPIC SWITCH! 
vi kommer hem på onsdag(Leo vill att jag ska ut brb 20:18. tillbaka 20:24) och då kan man fan verkligen pusta ut.
All övertid, alla tidigakvällar och allt det där maskinsbryggda kaffet kommer då vara ett minne blott (iaf för fem dar)
vet dock inte vad mer man borde skriva mer än att jag träffade en fjäril på jobbet idag. 
den var brun med blå prickar på och saknade flygförmåga så jag bar iväg den till min arbetsbänk för att den skulle få piggna till lite
men när jag var tillbaka så var han helt spårlöst försvunnen, det enda som var kvar var lite dust som han hade släppt från sina små vingar. 
stackars kille

Ne nu blir det minecraft, baconchips en flaska norsk villa och ett par flötigt pösiga mjuksbyxor innan man lägger sig och inväntar han blund ;)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Du skriver som ingen annan! Så jäkla bra lille!

Gilla storryn om fjärilen! Du är grejt <3 :D

2012-04-04 @ 02:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0