Trummor och Cointreau

Sitter denna Onsdagskväll och känner hur hjärnsubstansen skakar i takt med in flames 
Detta är underbart, har gjort mig några ''Mid-evening drinks'' också ;D
Slängde ihop lite cointreau mjlök oboy och krossad is smakade som Rommerska bågar för A-lagare efter socialbidraget<3

Mellan grymma solon så plinkar facebook till har väll inte så mycket mer att säga just nu
Bara det att jag och Leo tog oss en sväng ner till replokalen för att kolla om våra musikaliska skillz har vuxit sig till något märkbart.
Jorå märkbart var det, tror hela kommun fick tinitus (felstavat säkert-.-)
FAN måste bli bra på instrument snart älskar ju musik så varför inte själv kunna skriva sig en egen Masterpiece!

Fuckit jag är inte född som ett socialtutstött musikgeni men damn it, jag ska kunna bemästra både trummor och gitarrsträngar en dag ;D


Schääslong<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0