Tisdag seg som knäcken under soffan!

Herregud denna dag flög ju bara förbi :o
vaknar-dator-ica-dator-kladdkaka

Jo kladdkaka med vaniljsås slog vi ihop jag och Mli då leo tog en mjuk och osvettig dush
Vet inte hur den smakar än dock :s men tar en bit efter detta!

Och efter Choklad och vanilj så ryckte mli fram saxen
Dags att korta ner barret lite tyckte jag
men vet inte inte hur det blev än^^ ska rätta till det sista imorn för nu glor de två päronen på film ._.''
sry leo för att du hamnade lite ur fokus, inte mitt fel!

Tittade in även mitt u-tube konto och där hittade jag lite smått o gott
Några klipp från 09 då man var långhårig och insatt allt för mycket i skateboarding
Men ska se vad jag kan göra åt för att få in klippet här. Är dock mitt första försök i
programet Pinnacle, ''so bare with me'' tror det heter så!
KLADDKAKA NURÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0