Måndagen

Måndag seg som knäck! 
vaknar allt för sent och klär mig som en a-lagare i mjukisbyxor och en grön basker jag känner verkligen för att göra något vettigt idag!

Försöker få upp en session med leo i Dead Island men de förhoppningare sjunker som blyvikter i något sorts vattendrag så vi får nöja oss med att sitta ''back to back'' och göra dessa ovärda side quest och springa igenom ett paradis med machete!
Men nu har leo och adam precis lämmnat mig här ensamen i mitt rum och i detta rum så ekar röster från The simpsons och In flames euforiska musik<3 
Så med energi dryck och liiite daim kan jag slappna av trots att det står skrivet på burken ''High caffien content'' Big deal jag får lida med denna koffien-kollaps jobbet kallar imorgon klockan fem så jag ska fan få ut det mesta utav denna dag!


ska slipa skillzen i PS också snart, styra ny header (no offence mli) och göra den liiiite livligare

BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0