Tisdag/Onsdag har ingen koll längre

Mah gadh .__.
Har vänt dygnet så jäääävla fel nu så det är inte sant. 
gick och la mig för 20 timmar sen (04:45) och vaknade för 8 timmar sen så jag tippar nog på att detta blir en lika lång natt.
Men vad hinner en påg som mig göra på 8 timmar då? Jo det ska jag säga er
Spela Deadspace 2 tills ögonen blöder och hjärtat sluta slå. 
Men att ett antal lemlästningar (tror det stavas så iaf?) så har jag vågat mig ut på facebook. 

Men facebook är lika dött som skeppet i deadspace. sitter och natt-tjatar med folk, lyssnar på musique och pimplar kaffe is what i do best ;D
Har dock ingen aning om vad jag ska skriva om, verkar ganska tom på ideer just nu, och på pengar. 
så jag får återkomma när plånboken blivit full eller åtminstone jag tihi ^^


ÄÄH vi hörs herrah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0