söndagsnatt utan tobak.

Ja, nu är jag har igen. Och jag tänker inte beklaga mig och min tomma plånbok. 
Utan detta är det sista inlägget på sportlovet kan jag ju säga och då vore det på sin plats att få mitt sportlovs
upplevelser i ett litet samlingsinlägg

Kan ju börja med att säga att jag skulle faktiskt kunna varit lite mer aktiv under mitt sista sportlov.
Det enda aktiva som jag lyckades göra var att åka iväg till dömle nån gång och glida ner i 5-

Sen har det varit några få besök ut på krogen och kan ju nämna att mitt beteende i fredags var fan första och sista ggn det såg nattens liv och hålligång. 
Fan för hunger och alkohol. Skrek, slog i bord och headbanga lite för mig själv. var ju tvungen att gå ut och lunga ner mej :o (det krävdes ingen vakt för att få ut mig iaf)

Sen denna lördag fick jag ta det lungt och samla mig lite, Fick mina tankar och funderingar att verka konkreta för en gång skull. 
Men att vara barnvakt och äta godis en heldag är inget att skicka åt sidan ;)
leo kom ju förbi också då i lördags (igår) med det läste ni säkert igår. 

Och idag så har man varit hungrig, funderat över vart man själv tog vägen, och när pengarna kommer komma till
mig. 

Har duschat också :D det var förtjänat iaf. 

och sry men jag orkar inte skriva sådär fint som jag brukar, har varit helt slut idag. plus att min lugg inte ligger på ett sånt vis att jag kan skriva utformat och über-relaterat till en massa skit som vi går igenom var dag

Godnatt iaf 
Dusch bild här också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0