L för Leo och Lördag

AAH SHIT! Kvällen igår kunde ju vart lite lungare fick jag reda på nu -.-
var ganska galen, skrek och slog nävarna i bordet och allt som hör till när man är full och hungrig

Men nu idag är det lördag, och jag sitter barnvakt åt min syster Caroline, Så jag och Alicia har inte gjort så mkt idag, suttit och tittat på tv, även höjt våra chanser för diabetes markant xD
Men nu vid elva-tiden så lyckades leo ta sig hit, som var planerat fast lite tidigare då.
Så han sitter plinkar lite på min gitarr, Alicia börjar förlora sitt medvetande och jag ska nog
ta en cigg nu innan jag gör något annat, Fan man röker så kompiöst mkt när man inte gör något annat
än att glo på massa skärmar och tar det lungt -.-

jaja men vi hörs, eller ja?
HEJDÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0