with my both feet nailed to the ground

Åh min skapare!
Deje är ju en stad med förstenad verkan, händer ingeting ute inte heller nånting inne hos någon av det inbitna dejeborna här i denna by.
Själv sitter man här vid ett gammalt skriv bord och dunkar musik som man aldrig förstod i 8års åldern men att den var tung, det visste man efter bara nån minuts brölande!

Så utan spotify eller cigaretter så glider jag omkring på internet. Facebook laggar, hotmailen spammas och youtube bjuder på inget sevärt.

Borde fixa en ny bräda, saknar det skarpa ljudet från uretanhjul som susar över asfallt, det sköna klick ljudet då en ollie får dig att bryta luften och trotsa gravitationen och skriket från truckarna då det gnider sig i fullfart över något sorts stång ''made of metal''
GUD! blir euforisk bara av att läsa detta jag nyss skrev :o

Dock med vetskapen av att pengarna rullar in på torsdag så känns det fel att köpa ett nytt åk för lite över tusen-lappen, 
dock så skulle jag inte villja ha något annat just nu, fräsch, ny och helt otämjd kompresion av plywood och lönn

GAH! i want one more nu!
Lämnar tankarna om min ångest över miljövänligt transportmedel nu! över till FESTIVAL!!!

Arvika festivalen närmar sig ju med storm steg. Och jag har varken biljett, tält eller dryck för en vecka ^^
Men om jag får som jag vill så lyckas jag styra en bit papper med streckkod inom några dagar, 
Tält kan jag hämta i stan helt random, och öl kan man väll brygga själv? aight*?
haha vill verkligen sitta i det enda jag fick med mig hem efter arvika -10, min lila rusta stoll vill säga.
vill sitta i den i en underbar solnedgång på ett allt för alkoholpåverkat campingområde, titta på alla som ler, glo på alla som hånglar med fel personer, smygkika på snygga grannar och stirra på sin ölhink så den är där den ska va!
Vakna upp i 300grader, äta ravioli och nudlar, hamna i kläm framför vintergatans scen.
Drar dit med 2 flickor i år, och jag som skulle vilja ha det som de föregånga åren, då vi var runt 10 pers i ring!
10 pers med massa öl, cigaretter och fulla av skratt och nationella busstreck (ah rickard det du gjorde finns det ord för)

Så nu inväntar jag arvika med ett sinne som jag hade i tidig ålder då julen närmade sig (längtar till julen också ._.)
Brb fixar biljett nurå!
HErrah





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0