tidsmaskin...

satt igår iklädd i underkläder och ölburk. Då plöstligt en chey skriver och säger att jag kan joina henne och hennes crew. jag var dock lite skeptisk i början med tanke på att vi inte pratat på länge, ochdet kändes bara som om att hon slängde mig på marken som en cigarett.  
Men med några mer öl i en kasse och skinjacka över mina skuldror så styrde jag kosan mot värmlands metropol, Karlstad
Och där stog jag och hade precis splittat en hundring för en kall öl, då hon plötsligt närmar sig mot mig. Hon kom dit trotsallt. Och vi stog där och jag fattade inte vad jag skulle säga, utan det blev att jag pep ut om ''du kom alltså''

Och vi stog, förklarade våran situation om våran seperationsångest. det var trevligt att veta att jag faktiskt finns innanför hennes pannben. 
Men kvällen gick och vi pratade ännu mer. drack lite till. tog en snus på det hela. och sen kommer en amerikansk kille som man kan föreställa sig en vägg. Så hon försvann, jag fick sitta kvar och förklara hur man utalar umeå,göteborg och trollhättan, 
Men som vanligt då hon är utom synhåll har jag förlorat henne yttligare en gång. Så jag gick mot garderoben, hämtade min jacka och sen möta upp lio-boi på torget där vi slog oss ner i en busskur efter vi varit och köpt några korvar och cola och förklara för varandra hur våran kväll varit på separata krogar. 

Det slutade som det alltid gör. halvnaken i en storsäng med en av sammakön.
Så nu trycker jag i mig godis och lyssnar på när lillebror aggrar över amerikanare och deras offensiva taktiker inom modern krigsföring.  
Püss


Kommentarer
Postat av: Mli

Den där bruden verkar ju vara skräp:O

2011-02-27 @ 14:10:13
URL: http://blitzkreig-bop.blogspot.com/
Postat av: Emmie

tack.

2011-03-01 @ 00:12:37
URL: http://siegfail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0