Onsdag med fiskpinnar och mos

Då var det onsdag igen då (var nära på att skriva söndag)
och jag sitter här nu framför laptopen i brist på socialt umgänge. 
Såg att jag för 2 år sen hade ett konto på Emocore.se så då var jag bara tvungen att 
kolla igenom dett accet och dess emobrudar som kommer i tonvis

Men iaf nu har jag suttit här några timmar, skrivit med nostalgiska personer och spelat cityville xD
Men dagen har inte bjudit på annat än att Anna droppa förbi idag för lite sälskap, kaffe och gemensamt förkortande
av liv (vi rökte en massa) 
Lagade mos med fiskpinnar, drack mer kaffe. 
Sen försvann hon och jacob drog till gårn för att göra sånt ungdomar i deje gör -.-''

Hade själv planer att dra dit. men när jag såg att termometern låg på 20 grader under nollan så gjorde
jag så att jag satte på en ny kanna kaffe och tog min sista cigg och bara njöt utan musiken i mitt hus
Men nu måste jag rota fram elgitarren. tror den har försvunnit från mitt rum och hus :o 

BRB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0