barnaskrik och sömnlöshet

Vaknade klockan tolv av att min yngsta bror går bershärkargång (tror jag det stavas?) på mina föräldrar och vårat kära vardagsrum då han tkr dom är dumma över att han inte fick åka iväg till en kompis 1 mil härifrån klockan nio en söndags morgon ._. 
Och sluta skrika om det har han inte heller gjrot och klockan slog precis ett nu.
Nej men morgonen bjuder som vanligt på en kopp kaffe, tobak och lite lugn musik (Y)

Ska försöka fota lite idag få se vad som händer, Har även planer på att styra någon sorts
systemkamera, för tillfället så lever min kamera på lånad tid.....
Så någon har en bra rekomendation till någon bra kamera som inte kostar dar och dar av oralsex för äldre gubbar ?
Ty på förhand iaf <3 

Nu fick vi en värdelös låt här efter den förskräckliga spotify reklamen
Så jag ska kundservice och be dom stänga av reklamen (jag har en remiss för det)
Puss på er påssjuka stolsben <3

Kommentarer
Postat av: mlliiiii

"Så jag ska kundservice och be dom stänga av reklamen" ?

2011-02-27 @ 14:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0