Mycket mat

ojojoj!
jag vaknade kring åtta idag, väldigt skönt att få vakna i snöstorm och veta att man fått sig en rejäl god natts sömn. 
men att ligga klar vaken och höra hur den dunsar och smäller i dörrar är väll minder behagligt då -.-

Men iallafall. så med humöret på topp och t-shirten på sned så begav jag mig neråt för att ta farväl av far min då han skulle iväg på någon grund kurs om statisk elektricitet?
Så när Hans lämmnade byggnaden så tog jag tillfället i akt att utnyttja för resurser. aah kakao dårå

33 negerbollar blev snabt 9 och jag ville bara ha mer!!!!
men med sockerkrasch så fick jag göra mig något mer matigare, och mer salty så som enkel lunch blev det vrôl-rösti 
med smak av vitlök gott gott
Men där slutar inte min food-spree nu så står potatisen och kokar och fiskpinnarna fräser lätt i ungen.
Mos och fiskpinnar är en sån rätt jag skulle kunna föräta mig på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0