Mind of Mr.Rapistman

hehej!
Nu har jag återvändit från byggden kil där jag har spenderat 5 dar i bara massa musik, mat och skyrim. 
Så i onsdags begav jag mig en i beige volvo v70 till grannkommun kil och mötes av en lång och mysklädd man (lät fel)
men vi bar min klumpiga dator upp till lägenheten som en gång i tiden tillhörde en man vid namn Walther och började fixa set-upen, men till min förvåning så hade inte karln något internet, och det har han inte haft sen han flyttade dit
Så vi fick väll ta vårat glada humör och göra något som inte var internet baserat såsom tilllagning av panpizza,
grund kurser i FL studio 10, springa genom landet Skyrim och pimpla allt för mycket kaffe.

Men fem dagar gick till sin ända och de onämda fyra var väldigt identiska mot de ovannämnda förutom att vi fick små-främmat av en liten pojk vid namn Liam. 
Så honom satt vi och softa med, lekte med telefoner, alla de cola flaskor som under veckan blivit tomma och en å annan ylle mössa.
Och om ni inte fattat det än så är Liam, Axls son, och om ni inte förståt det ännu så är Axl den långe, mysbeklädda mannen i kil som tagit över Wakthers lägenhet i utkanten av kil

ville bara slänga upp några låtar Axl (Akillez) producerat förra veckan. och hans övergång från episk film musik. till något mer dansvänligt i alla stilar.



sådär då har ni något att vila öronen på/i/över/under

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0