Bli förkyld av dansk tv?

Jo ni läste rätt angående titeln
Nu är det så att jag skippade 8-10 timmars sömn inatt och satt och glodde på andra sässongen av Grotesco ihop med Adam
Och visst fan har jag rätt när jag säger: VART TAR TIDEN VÄGEN! jag såg ju bara 2 avsnitt!

Men så när morgonen gryr, barnen gnyr och adam mot skolan styr så sitter jag då själv med en avstängd dator och en välfylld koffein-reserv så jag gjorde så att jag hasade upp för trappen, in på mitt rum och bäddade ner mig i soffan för att glo lite tv som jag inte gjort på ett kvartal.
Resan började med Vakna med the voice, och avslutades med Unga mödrar
och efter de timmarna i den purpurröda velour soffan så kände jag hur jag plötsligt blev mycket svagare, mycket tröttare, mer instabil.
Och då klickade det! JAG BLIR SJUK AV FEMMANS FÖRNEDRANDE PROGRAM! jag är för snäll för att se skiten där på :c

Men en dusch vore på sin plats, och att kunna bädda ner sig före klockan tre vore en toppen grej det med. 
men bland bloggande, facebookande, och musik prod så har jag nog inte riktigt den tiden eller lusten att falla in i värmländsk djupsömn just nu  ^^

jag lägger mig snart. 
typ
jag gör även så att jag slänger in lite värmländsk guld här på bloggen också. ganska lugnt att lyssna till nu när snön ÄNTLIGEN börjar falla från skyn 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0