varför så tôrr

Gorillaz dånar ur mina nya hörlurar. jag vet!
''Hur kan du lyssna på gorillaz! det är ju inte du''

Men ibland då man sitter i keps och mjukis byxor så får jag den där lilla hiphop dunkadunka ruset i mig
Det var ett tag sen jag satt här hörreni.
Det har hänt en mängd grejer sen dess. Måste bara berätta om en tjej jag stötte på en dag efter jobbet. 
Hon läser tydligen min blogg och hon tkt jag borde uppdatera mera. Så detta är väll varför jag fortsätter blogga 
dårå. 
Hon väckte liv i detta igen ^^

Men ialllafall från att trivas på jobbet till att stå och förbanna min jobbstation de sista timmarna innan det stänger så
blir jag nog tvungen att byta jobb. Känns inte ok då man står där och sjunker igenom skorna som om man vore surrad med blyvikter i ett kallt vattendrag
Men nu sitter jag här och söker nytt. Servitör på Löfbergs lila, Skidskole lärare på branäs skidort, eller varför inte kock på bergvik. sure jag vet att jag inte siktar högt men i denna sits så bryr jag mig inte, just på de större ställena så är alla där så goa och trevliga, handlar inte så mkt om pengar där och pratet över muny finns inte

Nej bergvik blir! 
Men först så bär det av till Junkfesten den 27 aug. 
Har inte varit där sen 2 år sen. Nu jävlar är jag nitton och po-polare med bil. Så snart bär det av till trollhättan ;D
Styra lite mer trevligt folk först.

Nej men nu börjar väll dagen dra sit mot sitt slut, även om måndagen bara varat i en timme och femtio minuter. SÅ FÅR DETTA FAKTIST VARA EN AVSKED! 
Hejdå parasiter<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0