Smågrus i både kläder och handflator!

Måndags så fyllde min lillebror.....ja va fan fyllde han nu igen? 9 tror jag:s
Så en familj och massa jävla glass var ju givet. 
Bland kolasås och blyertspennor spenderade jag måndagen i ett par zebramönstrade mjukisbyxor och fet munktröja!
Tror jag är den enda i denna kommun som avgudar regnet efter en lång tid av sol och bad. 
faktiskt ganska skönt att bara sitta inne då regnet öser ner på våra hus

Tisdagen bjöd på inget annat än skateboarding med lillebror som fick till en jävligt bra vinkel att filma ollien nerför ett jävla berg i asfalt. 
Dock så fick han en vedervärdig ögonkontakt med en tant mitt emot soprummet. 
Tror han är skärrad livet ut!

Men alla dagar är man ju inte på topp. Och min ''coockiness'' blev mitt fall! fastande med bakhjulen på en gräsplätt då man skulle ''busta'' gapet på 3 meter och total voltar bland smågrus och glassplitter. 
Så med lite blod i min hand, värk i armbågar och asgarv från jacob och robin så total strunta jag i allt och drog hem -.-

Men jag drar nog ut för att möta mina rädslor igen ;D

Thast all folks!

OCH NU KAN MAN INTE LADDA UPP BILDER HELLER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0