Onsdag med stort OOOOH

Sitter och inväntar bussen som ska föra mig till karlstad och mitt jobb. 
Och Regnet faller ner på våra gammla asfalts vägar som den svenska börsen om jag minns rätt. 

Så nu förösker jag klämma ur det sista liv ur mig innan jag beger mig till ett område utan fönster och ventialtion
(låter ju som ett fängelse) Men på sådana ställen får man inte pizza till ett värde av 110kr for free ;D

Seriöst! den godaste jävla pizzan jag någonsin satt tänderna i!
Och då har jag varit och velat kring deje, karlstad forshaga grums och alla de andra pizza hysteriska bebyggelserna här i värmland men den där hjärtinfarkten i platt form tar fanimej priset<3 ''Pure satisfaction''


och nu när hösten närmar sig så drabbas jag ju av dessa årliga ''flashbacksen'' jag alltid får då lågtrycket smeker över detta svealand och solen gömmer sig bakom moln och dis så blir jag ganska eftertänksam, glad och sad på en och samma gång. 
Men det är ju ganska gôtt ibland, bara sitta på en oskött buss och resa tillbaka lite i tiden, minnas musiken, dansen och tankarna!

Yäyä nu skippar vi detta nostaltjafset gabriel skriker om min uppmärksamhet och brodreliga kärlek, får underhålla honom lite nu innan jobbet kallar. vi hörs! 

Ses på lan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0