3 timmar i 5

Klockan är alltså 2! 
Och jag har precis återgått till mitt MSI missbruk! 
Fuck it jag hade 134 låtar med dom och insåg idag att jag älskade bandet för några år sen. Och visst hade jag rätt!
Seriöst Takten, instrumenten, de tunga riffen och Jimmy urines tonarts höjnigar får mig att börja skutta som en flicka full på rödvin!

Men Squit samma!
Såg att en kompis varit med om en break-up, då började jag minnas tillbaka för vad som hände för c:a ett år sen. 
Då två individer skildes åt och började om deras liv som singular.
Detta kändes precis som att vara en bit björk på en vedklyv. Då man visste vad som skulle hända, vad som skulle sägas man hörde hur det ''knakade'' och till slut. var en vedbit plötsligt 2 bitar trä. 
Läskigt det där

Snusen sitter där den ska, humöret växer sakta, och musiken dånar. Detta mina vänner är en torsdag morgon jag inte vill ska ta slut!


no offence, no romance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0