Ny vecka utan röstsedlar och alkohol

Helgen försvann lika snabbt som en fjortis oskuld.
Måndagen kan inte börja bättre än att jag tror att jag blivit bosatt i typ Grönland med minusgrader och snarkningar av andra män. 
kallt var det i rummet. så jag fick skrapa fram livslusten från mina lakan och hasa mig ut i hallen med dess värme och dova ljus.
Men det är vardagsmat för mig i mitt hushåll, så jag pumpade kroppen med kaffe och nikotin och fortsatte min resa till Åsfjärdens UC.
Siraps sega lektioner och håltimar får mig att skapa hunger och Tobaksbehov. Jag orkar inte gå själv i skolan!!!!
Men senare till lunchen kom alla mina dagliga vänner och bekanta, Ni vet dom man bara ser 5 dar i veckan mella 09:00 till senast 17:00 mån-fre
Men vi har det kul(t)

Men nu så ska jag inte skriva mer om min dag. bara för jag har haft 3 lektioner och massa cigaretter i min torra mun.
Nu ska jag boka klippning och invänta sara som ska färga håret på mig ^^

STÅR INTE UT MED MIN UTVÄXT OCH DESS OVÄLKOMMNA FÄRG!!

kaffe nu <3 
Hej då toss onger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0