Bloggen knackar på min dörr

Hej igen gott folk och andra oinbjudna råttor
Nu är jag tillbaka med mer sprit i mitt blodomlopp än någonsin, och skön inställning ;D
Dagar har gått och veckor har bara tinat iväg. Från att ha varit installerad i Karlstad en liten period, fått räkningar, förlorat känslor för folk och dränkt mig i kaffe.
[Mellanslag]
Sitter i ett allt för stökigt rum, och känner lukten av en lyckad lördag kväll, Lukt av både ångest och lycka tränger in i mina bihålor och sätter avtryck där. Jag mår bra en dag som denna. tre liter vatten har åkt ner min för torra strupe och blandats sig med gårdagens vätskor och några pizza kanter
[lät lite vidrigt]
Men kaffe och cigg löser alltid mina brister och problem, får mig att se allt från en annan vinkel 

nej nu ska jag ner och röka en cigg till. mina läppar är allt för torra.
Kommer tillbaka efter maten.
Eller ikväll kanske ^^




Hejpåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0