Pilgrimsfärden till Deje centrum med en 6 åring

Vaknade klockan 11 imorse med ett öga öppet och kroppen insjunken i min sletna madrass. Borde köpa ny säng :C
Men då jag lyckats slita min morgonvarma kropp ifrån den blå madrassen så dunsa jag ner för trappen som en tjock baron i sina bästa dar.
Kaffe och cigaretter får mitt liv att se klart igen. Den mörka doften av gevalia brygg kaffe får mig att hoppa som en 7 åring på jul
Även den inbjudande smaken av en Pall-Mall röd är inte heller att leka med, Ni mina vänner kompliterar mig så bra
Men i bara kalsonger och ett tungt sinne slängar jag mig ner framför datorn för att kolla Nylleboken och slipa SkillZeN^ inom spelet Call of Duty Modern warfare2  (är också en av mina nära vänner)
Men min hörsel undgår inte mina småbröders tjat om en tripp upp till centrum för att tömma Ica på godis och andra onytigheter. Men jag följde inte med p.g.a mitt flow i spelet.
Men så fort dom kom tillbaks såg jag att mitt förråd av komprimerad tobak inte längre var som det brukade vara.
Så jag klädde på mig ett par slitna jeans och ett svart linne, Frågade Gabriel om han också var sugen på en tripp till ica
Och det var han. Så vi drog på oss våra jackor för att inhandla Tobak, Choklad, Gummi björnar och batterier till min allt för självmordslystna kamera.

Vi fick oss en trevlig pratstund. Ja, ni vet en sån som bara en artonårig hårdrockare och en 6 årig blond pojk kan skapa.
Han Älskade mig sa han. Men det var nog bara för han hörde att den skrammla av en-kronor i min ficka -.-''

(BRB)

Så nu är jag tbx ^^ skulle bara hitta sladden till kameran.

Men här är lite bilder på min blonda bror och han färd upp till Deje centrum

Han var ganska glad över dom regnbågs färgade och E-nummer preparerade Gummi björnarna 

Och det var den sista bilden på min älskade lille bror Gabriel Moberg
Nu ska jag slänga mig i duschen och ta en cigg till innan jag beger mig till nästa destination ^^ 

Herrah 


Kommentarer
Postat av: jasmine axelsson

Min söta kusin:D

2010-10-17 @ 15:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0