1 milj och FPS spel

En lotto vinst stor som rom vore på sin plats. 
Tänk så mycket kul man kan göra med sedlar i blandade kulörer och valörer^^
Jag vill bli rik. Mycket pengar och allt som hör till att vara ekonomiskt oberoende.
Visst jag klarar mig nu i mitt hus med fyra väggar och sex familje medlemmar. delar rum med 2 av dom. Delar en dator med en av dom. Lever med alla av dom. 
Men jag ler och myser i mina kläder för det, bara det att växa upp utan nån direkt förmögenhet eller en massa 
uppskattningsgåvor så brinner pengarna fort i fickan.

Nej nu på lördag smäller det. Då drar vi in pengar till både skidor och tatuering <3
Ge allt det jag aldrig kunnat givit till nån av dom jag vill ge saker till. (jobbigt det lät :S) 

Nu ska jag slita mig ifrån denna blogg och köra vrål-fous på cod och tobak. 

Kolla lan blogg www.husmanslan.blogg.se kul med lan hörrni <3


Herra

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: absolut! killar är mer ärliga face to face så att säga! :) de flesta iaf :P

2010-10-15 @ 12:52:33
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: HAHA det är sant, våld löser väl ingentign egetnligen. dock tror jag ändå hur sjukt det än må låta att jag skulle ha mer respekt för en tjej som började med ett slagsmål där hon verkligen visade vad hon tyckte om mig ist för att småviska med tjejkompisen. faktiskt:P

2010-10-15 @ 13:01:04
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: HAHA det är sant, våld löser väl ingentign egetnligen. dock tror jag ändå hur sjukt det än må låta att jag skulle ha mer respekt för en tjej som började med ett slagsmål där hon verkligen visade vad hon tyckte om mig ist för att småviska med tjejkompisen. faktiskt:P

2010-10-15 @ 13:01:04
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0