ska vi vända på kartan tillsammans?

skrivelse auf David ''macgywer'' Moberg
Ty jag ser inte min framtid längre, vet ju inte vad jag ska göra. Bara jobba på en massa bröllop, servera mat, här har du att dricka, Drick, vill du inte ha? förlovningsring, vigselring och en förnedring. Nej får vända på kartan nu. Nån som har jobb över? eller pengar? eller kanske kan tattuera för nästan ingen krona alls? det är nått som krävs nu får man ska känna sig hel denna sommar. Nej! jag vill inte vara bartender, jag vill inte ströva omkring på bröllop, jag vill bara jobba seriöst. Gå upp klockan 05:nångång och sluta 23:då. Slipa lite på mitt yttre, bli någon, sen bara sätta mig ner och le en stund//David ''kanske'' Moberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0