Snön faller från våra kalla tak idag

En dag av få som man tillbringar 20 minuter av att blogga har kommit idag ;D

Kan inte skriva så mycket med tanke på att jag lider psykiskt illamående p.g.a kylan, snön, mörkret och fett hår -.-
Men snön faller tillmarken från våra tak som oerfarna fallskärmshoppare, och solen lyckas slå sig igenom dom tunga, gråa och envisa molnen. Så snart mitt folk kommer ni får höra mer av mig Eran alldeles egen DAVID! ^_^

Men jag orkar real inte berätta för er vad som händer för onaturliga saker här i mitt liv, men kan bara säga att det till mestadels innehåller lättmargarin, även en och annan sjöman ! xD *GAY*


Jajaj ska dra nu, men ni kan ju få se en litet prov på mina paint ''skillZ'' heh             heh...he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0