Med snö och kvinnor så ler jag än

Hej igen ^^ *stoosch*  

det var ett tag sen jag satt här. men med irritations objekt, influensa och andra otrevligheter så har jag helt enkelt inte haft ork till detta. Men nu vänder livet igen för den 7,e ggn detta år :3

Livet så här långt då *highlights*

Julbord.
Lite pengar
Lärt känna nya individer
Fått en katt utan svans
druckit kaffe
Sett en rävfitta
blivit tjockare
och hon.

Nej men nu kan jag inte skriva mer. elller kan jag?

Kan ju säga att under denna vecka så har jag ju under några enskilda dagar umgåtts med en person som verkligen är utöver det vanliga :3
Så jävla stört skön på alla jävla vis.
fattar inte varför jag inte lyckats lära känna henne tidigare xD
jaja men skit samma

Datastolar, öl, foundation och lite sång bjöd gårdagen på iaf. var kul-kul ^^

Nej nu ska jag dra.
leo skriker från ovan :3



Püss på er

hon kmr döda mig.  

*stoosch*

Kommentarer
Postat av: Anna-zofia

going <3

2010-12-11 @ 23:03:06
URL: http://azavond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0