Lärare vet inte hur man ''dricksar''

Nu efter 7 timmars servering åt grums kommun skolledning (jättesten och Åsfjärden UC) så har jag äntligen hittat tillbaka till min hemort. Så jag sitter här och lyssnar på Bruno mars. ( jag vet, det är inte jag) och ler lite grann för mig själv.
Några kronor i dricks fick man, en förfriskning innan natten lägger sina armar omkring mig och min ovårdade stil,
Men det är så det är här i sverige^^ 

Nu så blev drulen (min katt) helt crazy vrin go <3 och ska va och kela lite med mig ^^ 
så när tiden passerar och jag väljer 2 av valen som ger utdelning så tycks jag ändå vara väldigt väldigt trött. 
Så jag skriver nu min sista rad innan jag säger något smart och går och lägger mig...
Du vill ha ett socialt liv, med vänner.
Ett passionerat kärleks liv och likaså Att arbeta hårt var dag.
Vad som är sant Är av dessa tre du kan enbart ha två
Och två kan betala utdelning
Men aldrig kan ha tre.
Det finns inte tid, mina vänner ..
Även gryning börjar, men natten slutar.
Att hitta tid för att få kärlek, arbete och vänner.
''Han'' hade Kännslor för ''henne'' och hantverk
Men går han till fester vid dagens slut?
Den andre gick till nattliga banketter,
Skrev hela dagen men hade ingen medaljong med foton på hans egna lilla mö .
Jag vet en som älskar att festa
Och har gjort sedan trettioårsåldern
Men skriver knappt något alls...
k.k
god natt...
Du vill ha ett socialt liv, med vänner.
Ett passionerat kärleks liv och likaså Att arbeta hårt var dag.
Vad som är sant Är av dessa tre du kan enbart ha två
Och två kan betala utdelning
Men aldrig kan ha tre.
Det finns inte tid, mina vänner ..
Även gryning börjar, men natten slutar.
Att hitta tid för att få kärlek, arbete och vänner.
''Han'' hade Kännslor för ''henne'' och hantverk
Men går han till fester vid dagens slut?
Den andre gick till nattliga banketter,
Skrev hela dagen men hade ingen medaljong med foton på hans egna lilla mö .
Jag vet en som älskar och fester
Och har gjort sedan trettioårsåldern
Men skriver knappt något alls...
k.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0