en vinter med pixlar och dyl

Gud jag måste få mig nått att göra nu när snön faller på våra svenska hustak. Funderat på att åka skidor, men från fjolårets incident så tror jag inte mina twintips klarar mkt mer :/
Kanske borde börja åka snowboard, jag har ju trots allt skejtat sen 7 år tillbaka. Jo jag har nog lite skillZ i snowboard isf ^^
Njaa eller kanske rusta upp min jävla datorburk och få den att funka till ändlösa nätter med kaffe och galet gibbande
Men då måste jag ha mer pengar för det -.-''
Och sen undrar jag när Guild wars2 kommer ut :O Jag spelade ju 1;an en liten period, men alla var för bra och jag hade ingen att spela med så jag sket idet, men nu börjar ju en ny era och detta spel tros vara ett av dom bästa
MMORPG spelet genom tiderna, och med facit i hand efter att kolla lite gameplays och trailers så är det fan ingen tvekan om saken ^^
Jag sitter här och pimplar kaffe och gör inget annat än att dreglar över spel jag inte har, och dator komponenter bara ett troll med fulla fickor av guld kan köpa .__.

Men jag får väll styra detta åt rätt riktning, ska ju trots allt fixa nya skidor, tattoeZ, ny telefon, piercing, kläder, ny gitarr och lurar till sköna stunder med musik.  
men vi får se vad tomten kommer med ;)  

Hejdå mina bohemiska getter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0