regnet fortsätter bara falla i deje

En dag som denna vet man inte vad man ska göra.
Regnet bara öser ner. Fixa muny är ett måste. skolan börjar snart men ja det är så snaran sitter.
Upp tidigt om mornarna, piffa upp sig som man ser lite acceptabel ut i dagens samhälle. Sätta sig på bussen och verka oberoende av allt. bara sitta där och se livlös ut som alla andra själar på den gul-gröna bussen 601;an
Sen kommer in till stan, sätta sina torra läpar på dagens andra cigarett och verka mer oberoende av allt
''men man bara strövar där på jakt efter någon annans anblick och acceptans''
Nej nu får jag börjar om här.
Jag är 18. singel och ovetande om vad dagarna mina kommer att bjuda på.
Får fixa detta
Borde börja tattuera/pierca, det verkar ganska kul ändå :)
och en annan sak? jag klär ganska bra i små underkläder ^^



Nej jag måste göra något. Ge förslag
God kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0