Kaffetår på cykeltur

MEN GUD! Tänker aldrig cykla mer. ALDRIG!!!!
gött dock, men allt jävla regn och all tobak som inte var i min närhet. trodde jag skulle avliva på sadeln en stund :/
Nej men var ju ju kul ändå. visste att jag skulle få kaffe och bulle vid min slut destination :)
Så jag trampar och trampar tills jag möter två kalvar mitt ute på banvallen. Min förvånan kunde nästan ses över granarnas toppar :| 
Tvärnitar som man gjorde på yngre dar, för att verka cool för flickor och stora pojkar. Dock den här gången var det för att jag vill tala med nötkreatur xD
Den lilla kalven på bilden har namn. Och hans namn är så storslaget att ni ungdommar och nån man däremellan, kommer trilla av era Bo-inge kontors stolar från ikea.
Namnet blev Martin -.-'' 
Nej och han var inte den enda framtids slaktade djuret i området xD
Såg även en grå ko där xD som var lite linslus, trots sin storlek så log han mot kameran xD 
(tkt hon var ganska söt)
Nej men nu har jag kommit hem från olstätter och kommit hem från kaffe och regnskurar i mängder
Så nu sitter jag här och lyssnar på folks ångest och vemod.
''Gå vilse då! då hittar du nått du inte letat efter''
Ska nog städa igen -.- bli så JÄVLA stökigt här omkring när jag är borta xD

JUSTE!!! 
När jag väll cyklade och trampade i mina egna tankar så träffade jag en liten dam på vägen och med tanke på att var ute och cykla en dag som denna. så måste jag ha en bild på mig vid mitt kära transport medel ^^ 
*ursäkta den bleka och bara överkroppen Var varmt efter 20 min xD*
hon tkt jag påminde om hennes döde son :O


Nej nu ska jag ha kaffe och något i form av mat -.-'
DRA ÅT HELVETE ALLIHOP SÅ SES VI IGEN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0