det är ju bara en sån period. Går väll över^^

Nej tyvärr, förlåt, sry och excuse moi! men just nu så känner jag inte för att skriva det som hänt under dom senaste dagarna, mår lite dret, lite skit lite mera dret och ganska nostalgisk

Men nu medans jag pumpar mina öron med gorillaz, så kan jag ge er teasers om vad nästa inlägg kommer innehålla då jag har ryckt upp mig ur tänderna på det lust slukandet monstret


*18 år a la ironman
*uppesittar kväll med mivv och rebecca
*20 timar utan nikotin
*skjuts på cyckel via karlstad
*timmar av film från vårt kära 1900-tal

Nej men det händer mycket nu på senare tider, och allt vill inte gå i samma takt som mig.
Problem med pengar, familjeliv och kännslor från det blodpumpande organet
Ville bara skriva av mig lite här. 
Men är det nån här som klagar över vad jag har och säga idag. då portar jag er^^
Köper en stor neger som vaktar denna blogg<3

Men det enda jag vill just nu är att spola tbx tiden ett-och ett halvt år. ochgöra det jag verkligen ville göra!
Nu drar jag ner och röker lite till. Ses imorn på stan tossonger <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0