Snabb skrivelse medans man väntar ^_^

Jadu. Nu sitter man här i det rektangulära datarummet i köket på Åsfjärdens UC och väntar på att ens Grönsaks lassange ska bli klar, tror inte att den mörkaste nyansen av brunt räcker nog inte för att få ett G på den lassange, man jag har gjort den och det är det enda som spelar någon roll nu i det här stressiga köket

Fick en pretty gullig kommentar av min flickvän förut också<3
Hon tycker jag skriver bra :) Den kommentaren förgyllde min kalla och flottiga morgon här i köket <3
Stort tack Baby <33

nej nu får jag nog börja laga något med kollosal sockerhalt ^_^ börjar bli lite hänig ;D


Ba-bye

Kommentarer
Postat av: Anna Asker

Go du är. Hoppas lasagnen blev någorlunda bra iallafall<3 LÄS MIN BLOGG! :)

2009-10-20 @ 20:41:23
URL: http://annaasker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0