okeej...det börja med 10, ligger nu på 1 :|

Jodå denna dag innan lovet har varit som vilken fredag som helst, förutom ett utveklingssamtal som skulle ligga på 30 minuter, var inte över förens 1,5 timme ;D kul kul fick bra cred och sånt

Nej men efter skolan rullade man hemmåt mot stan i samma gul-grön buss med någon liten nyans av brunt (off-road chaffis)
Satt hela buss resan ifrån stan med att fördriva tiden med lite citat från den djupaste värmländska filmer i historien! Nämligen 'Smala sussie'

-Citat som nämdes-
*Jävla oflyt hela tiin
*Nämen Erik hääj
*Gu va kul å se dej
*vill'ru ha pepparkakor?
*aa det är krabba som luktar

jaja cut to the chase!
Fick fin fint besök av leo och sara idag när vi väll bestämde oss att dra ner till gårn och klaga på hur dålig denna skygg-demokratiska fejk-fasad klädda omoraliska kommun är, många som jobbar för forshaga kommun blev arga när vi rata vår egen hem kommun, men vad ska man säga?? NEJ GUUE VA KUL VI HAR DET HÄR I DENNA FANATISK..NEJ FANTASTISKA BARN KOMMUN! SPISKUMMIN
Ni borde skämmas forshaga kommun
-exempel på hur den här kommun fungerar

-Hej du där?
-ja? hej
-hur är det?
-jo det är väll bra?
-Men vill du inte må bättre då? :)
-njaa det är väll okej som det är.
-Nej men kom igen! vi kan fixa det här det ska bli jättebra
-Nejmen allvarligt det är bra
-jaja det spelar ingen roll. För i samma stund som du  stog här och
sa nej om att du redan mår bra, så har vi forshaga kommun gjort ditt liv värre
tack och hej

så nu sitter man här och diskuterar dammiga datorkomponenter med min lilla iron-man Leo
ska väll köra minimum lan och tagga inför Lan1 nu under veckan, har bara en sak och fråga?
Kan inte bara alla som bara tittat in på denna blogg bara skriva nån liten rad i fliken kommentaren ;D
vill bara ha lite koll vad det är för fôlk som läser <3
är ju inte så kul och skriva om inte mer än 2 pers läser ;D
jaja kram på er <2


Kommentarer
Postat av: Nanna

Jag läser :D

Ha en skön helg daffen!

/Nanna

2009-10-24 @ 10:00:41
URL: http://natalinasliv.blogg.se/
Postat av: Nanna

Jag länkar till och med till dig från min blogg! :D

2009-10-24 @ 10:02:41
URL: http://natalinasliv.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag läser din blogg.

Jag länkar till din blogg.

Jag älskar din blogg.

Jag älskar dig<3

2009-10-24 @ 15:11:30
URL: http://annaasker.blogg.se/
Postat av: Micke

Du skrämmer mig

2009-10-26 @ 02:00:49
Postat av: ÄMLIII

jag läste allt idag :O eller bara hit, neriåfrån, men ska läsa allt:O



får ja bara fråga en grej, varför iron-man ? ngn specefik anledning han fått namnet?

2009-11-08 @ 19:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0