Dag utav blandade kännslor och svarta media spelare

Man märker mycket av stressen som kommer nu innan lov och dylikt
En dag fylld av sirapssega lektioner och spillbara koppar kaffe kan inte sluta utan ett blogg inlägg.

dagen börjar med att man vaknar 06:03 av att en 4 år yngre bror är uppe med tuppen.
glider iväg till stan med den samma gul-gröna 601,an, Pjäxor sålda och kaffa konsumerat, så kan en måndag skola morgon börja, men senare under dagen så går man igenom lektion efter lektion, fixar praktikplats, dricker en någorlunda avslagen cola dryck,

Ingen Idrott och hälsa B kurs för mig idag, fick ju ett besked, svart på vitt, att min ipod look-a-like kom idag.
Några sekunders väntan efter 3 knackningar på Solvieg Mobergs dörr öppnas den, och som ett slag rätt i plytet så åker jag nästa ner på golvet av ett 85 årigt leende och doften av nybakta bullar.
Kaffe+tilltugg och 460:- mättare bär jag mig vidare till posten för att bli bemött av en någorlunda korrpulent man i rolig mustach :)

Leo min lilla iron-man kom förbi men cola och snickers
Svettiga händer och många skratt är summan av 30minuters spelande av Burnout paradise*
sen kila man ner till datorn för att pumpa mp4an med skön musik skapt för bussfärd
medans jag tålmodigt lägger in musik på den svarta fyrkanten för skriver anna på msn att min design till min blogg är färdig. Då blev david jätte glad ;D  Älskar dig anna du är jätte Snäll och söt <3
Sen kom ett besked om att Qabla har blivit påkörd av nån dam som fick ''solen i ögonen''

Men nu slår leo fötterna i bordet och vill inte cykla hem i höst kylan och mörkret...men Poor leno ;D han får det ändå ;D 

Ba-bye

Kommentarer
Postat av: Anna Asker

Herregud! Du Skriver ju så jäkla fint! Varför har inte jag märkt att du är så duktigt på att skriva för? Du måste ju ha MVG i Svenska älskling.



Du är som gjord för att skriva, du får en ganska vanlig dag att verka jätteintressant och rolig. Jag älskar dig min sötnos. Längtar efter nästa inlägg!



Puss<3

2009-10-20 @ 09:16:59
URL: http://annaasker.blogg.se/
Postat av: Anna Asker

Du vet att du inte behöver lägga till den där "mr.david" bilden. Den ligger där av sig självt efter varje inlägg. puss<3

2009-10-20 @ 10:30:36
URL: http://annaasker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0