wow duuude :|

nu var det F*n ett tag sen jag skrev, har dock haft mycket och göra och lusten har ju tagit en liten road trip, men nu har den kommit tillbaka ;D

Man kanske skulle köra en liten update av vad som har hänt dom senaste veckorna

*LOV !!! började spela guild wars (typ bara trial i 10 timmar)
*lanat sönder källar plan på kulturhuset
*festat som Gordon Ramsey^_^
*Kelat med min beloved anna <33
*började praktiken på Bergviks resturangen v:44
*fortsätter praktiken till 48
*stekt fläsk i 4 timmar non-stop
*stek 25 liter pannkaks smet ihop med Felicia x)
*Börjat sparka hacky-sack med BlurdoN^ och bröder
*Ätit indian pop-corn med Sara ^_^
* och till sist börja blogga på fars dag ;) elite sweet


Så där nu har ni en liten bild av vad jag har gjort dom senaste veckorna ;D


vill bara ge min far någon space här på min blogg
bara för att det är ju fars dag idag
så Grattis min älskade. helt uppfuckade
och bästaste Papi
Love U <333
*HAR JU FAN INGEN BILD PÅ HONOM PÅ DEN HÄR DATORN :'<*


jaja nu ska jag väll ge tillbaka livslusten till min lilla Ironman Tapperbooi <3

Schäslong på er ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0